سلااااااااااااااام

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت14:58---3 تير 1393
دیوونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهسا
ساعت9:55---20 خرداد 1393
اگه تو ازدواج کردی پ من باس ترشیده باشم !!!!!!
نخیر نترشیدم
حالا وللش چطوری؟؟ چه خبرا؟؟
کی خاله میشم؟؟؟
میدونی چن وقته با هم حرف نزدیم؟؟؟
اصن شیرینی من کوووووووو؟؟
من شیرینی میخاما هانیه فمیدی؟؟
یا بیام حالیت کنم؟؟
نه فک کنم فمیدی!!!!! خخخخخخخ
حالا هانی بدون شوخی مارو فراموش نکن خوب؟؟
بالاخره مادو تا دوست قدیمی خوب نی هم دیگه رو فراموش کنیم
دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا میرم اگه چیزی یادم اومد دوباره برمیگردم نظر میذارم نظراتو زیاااااااااااااااد میکنم
اینم واسه تو هانی
مبارک باشه عزیزم ایشالله خوشبخت بشی
اینم روش هانی
خنده داره تو و ازدواج خخخخخ
من دیگه برم کاری باری؟؟؟
فک نکن خوشالم که دارم میرما نخیر ناراحتم که دارم میرم
فک کنم همه شکلکا رو گذاشتم فقط این یکی مونده اینم دست میزنم واسه خودم کهههههههههه ...کهههه کههههه حالا چی بگم؟؟ بالاخره دست میزنم دیگه دست میزنم هم واسه خودم هم واسه تو دیگه خخخخخخخخ فک نکنی دیوونه شدما نه خودتی
فعلن برم خیلی حرف زدم
بقیه حرفارم تو بیا تو وبم بزن خوب؟؟
حالا دیگه حرفی نیس
بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 خرداد 1398برچسب:,

] [ 12:54 ] [ علی و هانیه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه